Tuesday, January 26, 2010

Penghargaan Cemerlang PMR 2009 Di Tanah Lot

DUNGUN 26 Januari, Selasa - DIKEMASKINI : Penyampaian sumbangan penghargaan sempena kejayaan peperiksaan PMR 2009 baru-baru ini bermula di Kampung Tanah Lot, 24 Januari Ahad. Seramai 5 orang pelajar telah dikenalpasti oleh JK Pelajaran MTD Sura dengan kerjasama PAS Cawangan.

Adik Nurul Akmal Binti Yusof (8A) dari SMK Seri Dungun
menerima sumbangan melalui sepupunya

Pelajar dari SMK Seri Dungun, adik Nur Farahin
Syahirah Binti Mohd Musa (7A), sedang menerima
penghargaan daripada ADUN Sura

Adik Lim Jie Ying (7A) dari SMK Sultan Omar, Dungun,
ditemani ibunya menerima sumbangan di kedai perabut
milik keluarganya di Jalan Yahya Ahmad

Sumbangan kejayaan para pelajar dalam peperiksaan ini, yang diberikan tanpa mengira fahaman politik dan perbezaan agama dan kaum ini telah bermula sejak dua tahun lalu. ADUN Sura telah mengunjungi dan bersua sendiri dengan para pelajar berkenaan serta keluarga masing-masing.

Lima orang pelajar cemerlang PMR 2009 dari Kampung Tanah Lot terdiri daripada adik Nurul Akmal Binti Yusof dari SMK Seri Dungun, adik Nurul Insyirah Binti Mamat Azlan dari SMK Agama Kuala Abang, adik Mohd Nuh Danial Bin Rosdi dari SMK Mak Lagam, adik Nur Farahin Syahirah Binti Mohd Musa dari SMK Seri Dungun dan adik Lim Jie Ying dari SMK Sultan Omar, Dungun.

Selain menyampaikan sendiri sumbangan penghargaan dan ucapan tahniah di atas kejayaan yang dicapai, beliau sempat bertanya khabar serta memberi penerangan secara langsung terhadap sebarang isu semasa yang berlaku samada di peringkat negeri maupun nasional.

artikel yang sama turut disiarkan...di sini DAN di sini

0 komen:

Related Posts with Thumbnails

YB ADUN Sura Untuk Semua

 

Arkib Laman

Blog YB ADUN Sura © 2008 | Ripped by SamarQondy | Coordinated by Team IT DUN Sura