Monday, March 29, 2010

ADUN Sura Rai 2 Pelajar Cemerlang STPM Di Tanah Lot

DUNGUN 29 Mac, Isnin - PAS Cawangan Tanah Lot telah mengenalpasti 2 orang pelajar cemerlang dalam peperiksaan STPM 2009 baru-baru ini.

Adik Nuradilah Binti Yusof sedang menerima sumbangan
penghargaan daripada Y.B. Ustaz Haji Wan Hassan Mohd Ramli


Salah seorang dari mereka ialah adik Nuradilah Binti Yusof yang merupakan kakak kepada adik Nurul Akmal Binti Yusof, pelajar Sekolah Menengah Kebangsaan Seri Dungun yang memperolehi 8A dalam peperiksaan PMR 2009 baru-baru ini, yang telah menerima penghargaan daripada ADUN Sura, Y.B. Ustaz Haji Wan Hassan Mohd Ramli sebelum ini.

Adik Muhammad Bin Abdul Rahim sedang menerima
penghargaan sambil diperhatikan oleh ahli keluarganya

Seorang lagi pelajar cemerlang ialah adik Muhammad Bin Abdul Rahim. Kedua-dua orang pelajar ini adalah dari Sekolah Menengah Kebangsaan Sultan Omar, Dungun.


Ketika sumbangan penghargaan petang semalam, ADUN Sura diringi oleh beberapa orang Ahli Jawatankuasa PAS Cawangan Tanah Lot.

Seperti kelaziman sebelum ini, sumbangan meraikan kejayaan para pelajar dalam peperiksaan awam ini disampaikan sendiri oleh ADUN Sura atau melalui wakilnya ke rumah keluarga pelajar berkenaan, tanpa sebarang penapisan dari sudut fahaman politik, bangsa dan agama keluarga pelajar berkenaan.

1 komen:

komando_trg on January 13, 2011 at 4:51 PM said...

taniah adila dan mamat.. tak tahu pula korag berdua pelajar terbaek :')

Related Posts with Thumbnails

YB ADUN Sura Untuk Semua

 

Arkib Laman

Blog YB ADUN Sura © 2008 | Ripped by SamarQondy | Coordinated by Team IT DUN Sura