Saturday, March 20, 2010

Adik Nur Farliana Fatin, Pelajar Cemerlang SMK Sultan Omar Terima Penghargaan Daripada ADUN Sura

DUNGUN 20 Mac, Sabtu - Kemaskini : Bermula hari ini, ADUN Sura memulakan jadual penyampaian sumbangan penghargaan kepada para pelajar yang memperolehi kejayaan cemerlang dalam peperiksaan STPM 2009 baru-baru ini.

Adik Nur Farliana Fatin binti Che Yusof sedang menerima
sumbangan penghargaan daripada Y.B. Ust Hj Wan Hassan Mohd Ramli


Berbanding peperiksaan sebelum ini - UPSR dan PMR, bilangan dan jumlah pelajar yang cemerlang dalam STPM 2009 adalah lebih kecil.

Adik Nur Farliana Fatin Binti Che Yusof dari Sekolah Menengah Kebangsaan Sultan Omar, merupakan pelajar cemerlang pertama STPM 2009 yang menerima ucapan tahniah serta penghargaan peribadi daripada ADUN Sura, Y.B. Ustaz Haji Wan Hassan Mohd Ramli.

ADUN Sura hadir sendiri menyampaikan penghargaan kepada adik Nur Farliana Fatin di Perumahan Flat Kampung Bijangga, Dungun. Beliau diiringi AJK PAS Cawangan Sungai Buaya.

Sementara itu, penyerahan sumbangan penghargaan kepada adik Syafiqah Nabilla Binti Mohd Safii yang turut tersenarai di antara pelajar cemerlang STPM 2009 DUN Sura juga pelajar dari Sekolah Menengah Kebangsaan Sultan Omar, diwakilkan kepada pihak PAS Cawangan Bukit Chatak 1.

Adik Syafiqah Nabilla dan keluarga kebetulan berada di Kemaman, semasa jadual penyerahan sumbangan tersebut. Beliau berada di dalam senarai di bawah pentadbiran PAS Cawangan Bukit Chatak 1.

0 komen:

Related Posts with Thumbnails

YB ADUN Sura Untuk Semua

 

Arkib Laman

Blog YB ADUN Sura © 2008 | Ripped by SamarQondy | Coordinated by Team IT DUN Sura