Wednesday, March 24, 2010

Teruskan Perjuangan Mendiang Siva : Presiden PAS

Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang meminta para pemimpin serta penyokong Dewan Himpunan Penyokong PAS Perak meneruskan perjuangan yang telah dilakukan oleh mendiang Siva Pandian.

Beliau menyatakan demikian pada pertemuan dengan kepimpinan dewan berkenaan di Pekan Langkap, semalam.

Tuan Guru Abdul Hadi menyifatkan mendiang sebagai orang yang banyak jasanya dalam perjuangan dewan berkenaan, malah seorang yang gigih dan komited dengan Dewan Himpunan Penyokong PAS negeri.

Sebelum itu, beliau bersama isteri, Toh Puan Seri Zainab Awang Ngah mengunjungi keluarga mendiang Siva Pandian, ketua pemuda dewan itu yang ditembak mati, minggu lalu.

Kunjungan itu amat bermakna buat keluarga mendiang, apatah lagi daripada seorang pimpinan tertinggi PAS.

Atas dasar simpati dengan kematian mendiang Siva, Tuan Guru Abdul Hadi diiringi Pesuruhjaya PAS Perak, Ustaz Abu Bakar Hussein, timbalannya, Ustaz Mustafa Shaari, Pengerusi Lajnah Perpaduan Nasional PAS negeri, Mohd Zainuddin Yusoff serta beberapa pimpinan Dewan Himpunan Penyokong PAS negeri meluang masa menziarahi keluarga mendiang.

Beliau yang juga Ahli Parlimen Marang turut menghulurkan sumbangan kepada balu mendiang serta meminta ahli keluarga bersabar dengan apa yang telah terjadi.

sumber : presiden.pas.org.my

0 komen:

Related Posts with Thumbnails

YB ADUN Sura Untuk Semua

 

Arkib Laman

Blog YB ADUN Sura © 2008 | Ripped by SamarQondy | Coordinated by Team IT DUN Sura