Saturday, February 27, 2010

Minum Petang Sekejap ... Bersama ADUN Sura

DUNGUN 27 Februari, Sabtu - Selepas menyampaikan sumbangan penghargaan kepada 2 orang pelajar yang berjaya di dalam Peperiksaan Menengah Rendah (PMR) 2009 di Kampung Padang Jambu dan beramah mesra bersama para penghuni Rumah Kebajikan Tian See, Kampung Bijangga, ADUN Sura, Ustaz Haji Wan Hassan Mohd Ramli bersama para pengiring sempat singgah sekejap minum petang yang disediakan oleh seorang penduduk berhampiran rumah kebajikan berkenaan.


Beberapa orang Ahli Jawatankuasa Lajnah Kebajikan MTD Sura yang diketuai oleh Timbalan Ketuanya, Encik Enche Alias Muda serta Ahli Jawatankuasa Kelab Penyokong PAS Dungun yang diketuai oleh Pengerusinya, Encik Lu Liong King, turut mengiringi ADUN Sura semasa ramah mesra dan penyampaian sumbangan di Rumah Kebajikan Tian See tersebut.

Rombongan seterusnya bergerak ke Seberang Pintasan, menyampaikan sumbangan kepada seorang lagi pelajar cemerlang PMR yang disenaraikan oleh PAS Cawangan Padang Jambu. Sumbangan penghargaan sempena kejayaan peperiksaan ini turut disertai oleh Ketua PAS Cawangan Padang Jambu, Encik Baharuman Haji Abdul Hamid.

Wartawan BuletinOnline, Encik Sazali Mohd Nor turut hadir membuat liputan pergerakan ADUN Sura merangkap YDP PAS Kawasan Dungun, Ustaz Haji Wan Hassan Mohd Ramli petang tadi.

0 komen:

Related Posts with Thumbnails

YB ADUN Sura Untuk Semua

 

Arkib Laman

Blog YB ADUN Sura © 2008 | Ripped by SamarQondy | Coordinated by Team IT DUN Sura