Tuesday, September 28, 2010

Hari Keluarga DUN Sura 2010 Meriah

DUNGUN 29 September, Rabu - Program anjuran PAS terus mendapat sambutan daripada masyarakat setempat, terbaru di DUN Sura, di sini, baru-baru ini, Hari Keluarga DUN Sura 2010 dikunjungi pelbagai peringkat usia.
Majlis yang telah dirasmikan oleh YDP PAS Kawasan Dungun merangkap ADUN Sura, Y.B. Ustaz Haji Wan Hassan Mohd Ramli itu berlangsung dalam suasana penuh kekeluargaan selain dapat mengeratkan hubungan sesama warga kerja DUN Sura bersama warga tempatan.





Sebahagian besar pengisian adalah terdiri daripada acara berbentuk permainan dan sukaneka yang melibatkan acara keluarga, kanak-kanak, pemuda dan remaja.




Kehadiran ibubapa bersama anak-anak untuk menyertai program anjuran DUN Sura ini memungkinkan lonjakan sokongan kepada PAS akan terus diberikan terutama dalam usaha pimpinan PAS negeri untuk merampas kembali tampuk pemerintahan negeri Terengganu.




Di waktu tengahari para pengunjung telah dijamu dengan hidangan menu selera kampung, sebelum berhenti sementara untuk solat zohor seterusnya menyambung acara-acara yang masih berbaki.

0 komen:

Related Posts with Thumbnails

YB ADUN Sura Untuk Semua

 

Arkib Laman

Blog YB ADUN Sura © 2008 | Ripped by SamarQondy | Coordinated by Team IT DUN Sura