Saturday, January 28, 2012

Pelajar Cemerlang Warga Tionghua Turut Terima Penghargaan Daripada ADUN Sura

DUNGUN, 28 Januari Sabtu - Tanpa mengira bangsa dan fahaman politik, ADUN Sura merangkap YDP PAS Kawasan Dungun, Y.B. Ustaz Haji Wan Hassan Mohd Ramli tetap menghargai kejayaan cemerlang yang diraih oleh anak-anak penduduk di bawah kawasan yang diwakilinya.
Encik Chong Tai Hwa menerima sumbangan 
bagi pihak anaknya, adik Chong Wan Lin
Dalam rangka jadual sumbangan penghargaan kepada pelajar cemerlang UPSR 2011 DUN Sura, pada petang Jumaat, 27 Januari, seramai enam orang pelajar warga Tionghua tersenarai daripada jumlah dua belas orang pelajar cemerlang di Cawangan Bunga Raya dan Cawangan Sura Utara. 
Puan Tan Ai Lee menerima sumbangan 
bagi pihak anaknya, adik Tan Yue Shiang
Y.B. Ustaz Haji Wan Hassan Mohd Ramli sempat menyampaikan sendiri sumbangan kepada sebahagian pelajar berkenaan sebelum bergegas ke Kuliah Maghrib di lokasi lain. Baki sumbangan kepada pelajar yang lain disampaikan oleh wakil PAS Cawangan berkenaan.
 
Di Cawangan Sura Utara, empat orang pelajar cemerlang yang tersenarai ialah adik Chong Wan Lin, adik Wong Shin Yee dan adik Wong Yen Ee dari Sekolah Jenis Kebangsaan (C) Kwang Hwa.
 
Sementara adik Afeefah Binti Mohd Fakhruddin dari Sekolah Kebangsaan Sura.

Di Cawangan Bunga Raya pula seramai lapan orang pelajar cemerlang telah dikenalpasti, tiga orang daripadanya adalah pelajar Sekolah Kebangsaan Sura, iaitu adik Tengku Nurin Jazlina Binti Tg Md Noordin, adik Wan Nor Amirah Binti W Abd Shukor dan adik Noor Ameerah Binti Jelani.

Adik Don Zakaria Boavida Bin Elias Correia Boavida dari Sekolah Kebangsaan Bandar dan adik Khatijah Binti Hassan dari Sekolah Kebangsaan Batu 48.

Sementara tiga orang lagi adalah pelajar dari Sekolah Jenis Kebangsaan (C) Kwang Hwa, iaitu adik Tan Yue Shiang, adik Wong Chun Yuen dan adik Yeo Cheng Hao.

0 komen:

Related Posts with Thumbnails

YB ADUN Sura Untuk Semua

 

Arkib Laman

Blog YB ADUN Sura © 2008 | Ripped by SamarQondy | Coordinated by Team IT DUN Sura