Tuesday, January 17, 2012

ADUN Sura Agih Limau Sempena Tahun Baru Cina

DUNGUN, 18 Januari Rabu - Menjelang seminggu sebelum sambutan Tahun Baru Cina, Lajnah Perpaduan Nasional (LPN) PAS Kawasan Dungun telah mengambil inisiatif menyusun program agihan limau kepada para peniaga masyarakat Tionghua di sekitar bandar Dungun.
Di DUN Sura, agihan tersebut diadakan pada 16 Januari, bermula di Pasar dan Kuala Dungun  dan keesokannya 17 Januari, agihan dilakukan di sekitar Sura Gate dan sekitarnya.
ADUN Sura, Y.B. Ustaz Haji Wan Hassan Mohd Ramli telah hadir melakukan agihan ke premis perniagaan para peniaga yang tersenarai. 
Sebanyak lebih kurang 200 buah kedai telah menerima kunjungan ADUN Sura atau wakilnya sempena agihan limau Tahun Baru Cina tahun ini.
Turut mengiringi ADUN Sura merangkap YDP PAS Kawasan Dungun, ialah Pengerusi Lajnah Perpaduan Nasional (LPN) PAS Kawasan Dungun iaitu Puan Serena Lim Abdullah dan beberapa orang Ahli Jawatankuasanya, di antaranya Haji Hassan Abdul Aziz, Abdullah Che Yahya dan Abdul Rajak Hj Abdul Hamid.

Bendahari MTD Sura, Haji Abdullah Ibrahim dan AJK MT Pemuda DUN Sura, Shaikh Salmin Shaikh Mohamad turut mengiringi ADUN Sura semasa agihan limau tersebut.

0 komen:

Related Posts with Thumbnails

YB ADUN Sura Untuk Semua

 

Arkib Laman

Blog YB ADUN Sura © 2008 | Ripped by SamarQondy | Coordinated by Team IT DUN Sura