Saturday, January 1, 2011

Pemuda PAS DUN Sura Sahut Cabaran Dato' Pesuruhjaya Terengganu, Serang Habisan UMNO/BN Sehingga PRU-13

DUNGUN - 1 JANUARI 2011 : Pemuda Dun Sura yang dikepalai oleh Skuad Sebaran (SQUBA) berjaya menganjurkan satu XPDC Dakwah sempena sambutan tahun baru 2011 di Dataran Sura Gate, Dungun semalam.Dengan kehadiran petugas seramai 20 orang itu, risalah tahun baru ini telah diedarkan kepada para pengunjung di salah sebuah Bistro & Cafe Sura Gate yang menjadi tempat sambutan tahun baru kali ini.

Tidak seperti tahun-tahun lepas, sambutan tahun baru ini biasanya diadakan di Dataran Merdeka Dungun dengan pengisian seperti nyanyian konsert dan dentuman mercun tepat jam 12 tengah malam.

Sebelum edaran risalah dimulakan, satu taklimat oleh Ketua Penerangan Pemuda Dun Sura telah diberikan kepada para petugas agar lebih mesra dan tidak bertindakbalas atas segala kemungkinan yang mungkin berlaku sepanjang edaran risalah berlangsung.
Walaupun kehadiran kami disambut baik oleh para pengunjung dengan menerima setiap risalah yang diedarkan, pihak penganjur nampaknya tidak begitu selesa dengan tugasan para pemuda ini.Edaran risalah tangan ke tangan, meja ke meja ini sedikit menggusarkan dan merimaskan sebahagian ahli Umno yang turut serta dalam majlis sambutan tahun baru ini.

baca artikel penuh...di sini.

0 komen:

Related Posts with Thumbnails

YB ADUN Sura Untuk Semua

 

Arkib Laman

Blog YB ADUN Sura © 2008 | Ripped by SamarQondy | Coordinated by Team IT DUN Sura