Sunday, December 19, 2010

Pelajar Miskin Dan Yatim DUN Sura Terima Sumbangan Pakaian Sekolah

DUNGUN 20 Disember, Isnin - Lajnah Kebajikan dan Kemasyarakatan DUN Sura yang mendapat sokongan padu daripada ADUN Sura, Y.B. Ustaz Haji Wan Hassan Mohd Ramli berjaya mengadakan Majlis Penyampaian Sumbangan Pakaian Persekolahan Sesi 2011.


Seramai 215 orang penerima yang terdiri daripada pelajar miskin dan yatim dalam DUN Sura telah menerima sepasang pakaian sekolah bagi sesi 2011 yang akan bermula tidak lama lagi.


Sementara itu, sebanyak 158 keluarga penerima pakaian sekolah tersebut turut menerima sumbangan sekampit beras dan wang tunai yang disampaikan oleh ADUN Sura, Y.B. Ustaz Haji Wan Hassan Mohd Ramli.



Dalam ucapan perasmian sebelum penyampaian sumbangan dilakukan, ADUN Sura melahirkan rasa kesalnya di atas kenaikan harga barangan tertentu di saat sebahagian rakyat bawahan yang berpendapatan rendah sedang menyediakan kelengkapan persekolahan anak-anak mereka.


Beliau turut menyatakan bahawa komitmen wakil-wakil rakyat PAS yang akan terus bersama rintihan rakyat dalam usaha meringankan bebanan mereka walaupun dinafikan peruntukan daripada pihak parti pemerintah.

Majlis tersebut telah diadakan pada pagi Sabtu, 18 Disember bertempat di Surau Ustaz Haji Omar Shukri, di sini.

0 komen:

Related Posts with Thumbnails

YB ADUN Sura Untuk Semua

 

Arkib Laman

Blog YB ADUN Sura © 2008 | Ripped by SamarQondy | Coordinated by Team IT DUN Sura