Friday, May 20, 2011

Setiap Projek Ada 'Bahagian' Wakil Rakyat UMNO


http://buletinonline.net/images/stories/berita48/whassan%20ceramah%20dungun.jpgDUNGUN 20 Mei, Jumaat - Wakil-wakil rakyat Umno dan Barisan Nasional Terengganu didakwa adalah golongan yang kaya berbanding rakyat yang masih ramai dalam keadaan miskin.

Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Sura Ustaz Haji Wan Hassan Mohd Ramli berkata banyak projek-projek yang dilaksanakan oleh kerajaan, ada 'bahagian hasil' kepada wakil rakyat.


"sebab itulah, di antara mereka akan kemukakan supaya peruntukan-peruntukan untuk membuat kerja-kerja pembangunan ini kerana di dalamnya akan ada bahagian wakil rakyat, ini semua benda yang kita tahu,"tegasnya ketika berucap dalam Majlis Penerangan Isu Semasa di Kampung Molek, dekat sini semalam 19 Mei.

Tetapi yang sedih, kata beliau, bila sampai diperingkat perlaksanaan projek-projek tersebut, sebahagiannya tidak siap, sebahagiannya runtuh dan sebahagiannya tidak dapat digunakan.


Beliau selaku Yang Dipertua PAS Kawasan Dungun kesal kerana projek penaiktarafan Jalan Besar di bandar Dungun tidak dapat disiapkan sehingga hari ini
.

Menurutnya, projek tersebut yang telah dimulakan pada tahun 2008, namun pada 17 Mei lalu, genap tiga tahun, jalan tersebut masih tidak terbengkalai.

sumber : BuletinOnline.net

0 komen:

Related Posts with Thumbnails

YB ADUN Sura Untuk Semua

 

Arkib Laman

Blog YB ADUN Sura © 2008 | Ripped by SamarQondy | Coordinated by Team IT DUN Sura