Monday, May 23, 2011

Ahli Parlimen Padang Terap Berceramah Di Dungun 25 Mei

DUNGUN, 24 Mei Selasa - Ahli Parlimen Padang Terap, Kedah, Y.B. Ustaz Mohd Nasir Zakaria akan bengandingan bersama Timbalan Ketua Dewan Pemuda PAS Pusat, Ustaz Haji Azman Shapawi Abdul Rani dan ADUN Sura, Y.B. Ustaz Haji Wan Hassan Mohd Ramli dalam siri ceramah umum yang disusun oleh Lajnah Penerangan DUN Sura.

Ketua Lajnah Penerangan DUN Sura, Encik Mohd Yusof Ismail, memberitahu ceramah yang dijadualkan pada 25 Mei, Rabu akan diadakan di Jalan Bunga Raya, Lorong 2.

" Penduduk sekitar DUN Sura pastinya ingin mengetahui isu-isu semasa yang berlaku khususnya di utara tanahair dan ianya akan dikupas oleh Y.B. Ustaz Nasir dalam ceramah tersebut, " ujar Encik Mohd Yusof.

" Selain itu, Ustaz Azman dan Ustaz Wan Hassan dijangka akan menyentuh isu-isu semasa lain dalam konteks negeri Terengganu dan Malaysia amnya, " tambah beliau lagi.

Beliau turut mengajak seluruh warga DUN Sura khususnya tanpa mengira latar belakang agama, bangsa dan fahaman politik mengambil peluang untuk mengikuti maklumat terkini daripada para penceramah yang telah diundang tersebut.

0 komen:

Related Posts with Thumbnails

YB ADUN Sura Untuk Semua

 

Arkib Laman

Blog YB ADUN Sura © 2008 | Ripped by SamarQondy | Coordinated by Team IT DUN Sura