Thursday, January 30, 2014

ADUN Sura Terus Bersama Denyut Nadi Masyarakat

DUNGUN, 30 Januari 2014 - ADUN Sura, Y.B. Haji Wan Hapandi Wan Nik biasa kelihatan di kawasannya dengan hanya menunggang motorsikalnya, Honda EX5.

Dengan bermotorsikal memudahkannya menyusuri kampung untuk memenuhi undangan serta menziarahi masyarakat setempat.

Petang Isnin, 27 Januari baru-baru ini, beliau yang diiringi Ketua PAS Cawangan Alor Tembesu/Sura Gate, Haji Hassan Abd Aziz singgah di rumah seorang warga emas, Timah binti Jusoh, 62, menyampaikan sumbangan kerusi roda.

Beliau sempat menyantuni dan menghulurkan sumbangan kepada seorang OKU, adik Nur Syuhada Abdullah, 14.

Tengahari Rabu, 29 Januari beliau ke Kampung Telok Lipat, menziarahi dan menyampaikan sumbangan kepada seorang buruh, Aziz Daud, 50, yang menetap di rumah PPRT bersama isteri dan anak-anaknya sekeluarganya.

Sementara tengahari tadi di kampung yang sama, beliau menziarahi dan bertanya khabar keadaan seorang pemuda yang mengalami kemalangan jalan raya.

Menjelang Tahun Baru Cina, beberapa orang warga Tionghua yang menetap di Kampung Telok Lipat ini menerima sekotak limau mandarin. Mengiringi beliau ialah Ketua PAS Cawangan, Haji Mohd Salim Uda.

Selepas asar petang tadi, menghadiri solat jenazah Abd Rahman Muda, 68, dari Kampung Tanah Lot.

Jenazah disembahyangkan di Surau Kubur, Kampung Molek dan diimamkan oleh Ahli Parlimen Dungun, Ustaz Haji Wan Hassan Mohd Ramli.

0 komen:

Related Posts with Thumbnails

YB ADUN Sura Untuk Semua

 

Arkib Laman

Blog YB ADUN Sura © 2008 | Ripped by SamarQondy | Coordinated by Team IT DUN Sura