Monday, October 18, 2010

Ceramah Khas PRK DUN Galas Bersama Dato' Tuan Ibrahim Tuan Man Di DUN Sura, Dungun 21 Oktober - DIBATALKAN -

DUNGUN 18 Oktober, Isnin - Menjelang lebih kurang seminggu sahaja lagi hari penamaan calon pilihan raya kecil N.45 Galas, Kelantan, pihak Lajnah Penerangan DUN Sura mengambil inisiatif membawa maklumat terkini isu-isu yang bakal dicetuskan semasa pertembungan dua parti yang berlainan dasar perjuangan - PAS dan UMNO.

Naib Presiden PAS, Dato' Tuan Ibrahim Tuan Man merupakan penceramah utama yang akan diiringi oleh Bendahari Badan Perhubungan PAS Negeri Terengganu, Haji Muhyiddin Abd Rashid, sementara ADUN Sura, Y.B. Ustaz Haji Wan Hassan Mohd Ramli sebagai tuanrumah.

Majlis yang dijadualkan berlangsung pada 21 Oktober, Khamis akan diadakan bertempat di Perkarangan Surau Tuan Guru Haji Zainal Abidin, Sura Gate, Dungun.

" Ini merupakan warming-up kepada para petugas termasuk para penyokong khususnya dari Dungun yang akan hadir memberi sokongan moral menjelang tempoh berkempen nanti, "

" Saya mengajak seluruh warga DUN Sura dan Dungun amnya supaya hadir beramai-ramai mengikuti kupasan secara langsung isu-isu semasa, bukan sahaja berkisar hal PRK Galas malahan isu bajet 2011 yang masih mengenepikan nasib golongan bawahan bakal disentuh oleh penceramah yang diundang, " demikian menurut Setiausaha Lajnah Penerangan DUN Sura, Encik Ahmad Roslin Abdul Wahab.

0 komen:

Related Posts with Thumbnails

YB ADUN Sura Untuk Semua

 

Arkib Laman

Blog YB ADUN Sura © 2008 | Ripped by SamarQondy | Coordinated by Team IT DUN Sura