Sunday, May 11, 2014

Sempena Hari Jururawat 2014 : ADUN Sura Hargai Bakti Jururawat

DUNGUN, 12 Mei 2014 - Sempena Hari Jururawat 2014 yang diraikan tanggal 12 Mei setiap tahun, ADUN Sura, Y.B. Haji Wan Hapandi Nik menyampaikan sumbangan kek sebagai simbolik penghargaan di atas peranan warga jururawat membantu masyarakat terutama dalam aspek kesihatan.
"Semoga ciri-ciri pengamal perubatan yang sangat istimewa yang dimiliki oleh seorang jururawat yang cemerlang, Rufaidah binti Sa'ad yang pernah berkhidmat di zaman Rasulullah S.A.W. menjadi motivasi untuk terus cemerlang dalam dunia kejururawatan masakini, " petikan ucapan ADUN Sura sempena Hari Jururawat 2014.
Penyampaian sumbangan tersebut disertai oleh Ahli Jawatankuasa Majlis Tindakan Muslimat DUN Sura yang terdiri dari Ketuanya, Puan Hajjah Siti Zaliha Mohd merangkap isteri kepada Ahli Parlimen Dungun, Setiausahanya Puan Zaidah Abdullah, selain tiga orang Ahli Jawatankuasanya, Puan Rohaizah Ithnin, Puan Noliah Ngah dan Puan Hajjah Roslina Harun selaku isteri kepada ADUN Sura.
Empat lokasi sumbangan tersebut ialah Hospital Dungun, Klinik Kesihatan Alur Tembesu, Pejabat Kesihatan Daerah Dungun dan Kilinik Desa Padang Jambu.

0 komen:

Related Posts with Thumbnails

YB ADUN Sura Untuk Semua

 

Arkib Laman

Blog YB ADUN Sura © 2008 | Ripped by SamarQondy | Coordinated by Team IT DUN Sura