Sunday, May 18, 2014

ADUN Sura Santuni Warga Pendidik Sempena Hari Guru 2014

DUNGUN, 18 Mei 2014 - ADUN Sura, Y.B. Haji Wan Hapandi Wan Nik menyediakan hampir 50 biji kek untuk disumbangkan ke sekolah-sekolah, menengah dan rendah, PASTI dan tadika sekitar DUN Sura, di sini, termasuk Pejabat Pelajaran Daerah Dungun sempena Hari Guru 2014.
Turut mengambil bahagian dalam sumbangan ini ialah sebahagian Ahli Jawatankuasa MTD Sura termasuk AJK Majlis Tindakan Muslimat DUN Sura.
Mereka disertai sama oleh isteri kepada Ahli Parlimen Dungun, Puan Hajjah Siti Zaliha Mohd dan isteri kepada ADUN Sura sendiri, Puan Hajjah Roslina Harun.
 
Program tahunan sejak dimulakan oleh bekas ADUN Sura terdahulu, Y.B. Ustaz Haji Wan Hassan Mohd Ramli ini bukan sahaja menumpukan kepada sekolah yang berada di bawah kendalian PAS sahaja, malah turut melibatkan tabika Kemas, Tabika Perpaduan, Taska Permata serta sekolah-sekolah kerajaan sehingga Pejabat Pelajaran Daerah Dungun.

ADUN Sura tidak sempat hadir ke semua lokasi sumbangan kerana bertembung dengan majlis lain yang perlu dipenuhi undangannya. Baki sumbangan disampaikan oleh wakilnya dari kalangan AJK MTD Sura. 

0 komen:

Related Posts with Thumbnails

YB ADUN Sura Untuk Semua

 

Arkib Laman

Blog YB ADUN Sura © 2008 | Ripped by SamarQondy | Coordinated by Team IT DUN Sura