Sunday, November 9, 2008

Ziarah Pesakit Kronik

Seramai 6 orang pesakit kronik dari Kampung Jalan Lembah dan Sungai Buaya telah menerima kunjungan daripada wakil PAS cawangan berkenaan baru-baru ini. Timbalan Ketua PAS Cawangan Jalan Lembah, Ustaz Abdull Rahim Abdull Jalil mengetuai rombongan sambil bertanya khabar dan menyampaikan sumbangan bagi pihak YB ADUN Sura. Beliau mewakili, Ustaz Haji Wan Hassan Mohd Ramli yang kebetulan pada masa yang sama memenuhi undangan menyempurnakan janazah di kampung berdekatan

Salah seorang pesakit kronik yang diziarahi, Rafeah Abdullah, 62, merakamkan ucapan terima kasih di atas sikap prihatin dan sumbangan yang diberikan. Beliau menghidap kencing manis kronik sejak 2 tahun lalu.

Zolkiffeli Yusof yang mewakili keluarga Razak Tahir, 59, yang menghidap angin ahmar semenjak awal tahun ini melahirkan rasa terharu di atas kunjungan tersebut dan kecaknaan dari pihak YB dan PAS Cawangan amat dihargai.

Sementara itu, menurut Encik Mohd Hanifa Ahmad, Setiausaha PAS Cawangan Jalan Lembah yang turut serta mengunjungi pesakit berkenaan menyatakan bahawa ziarah ini merupakan rutin program yang disusun berdasarkan kelapangan tarikh pihak YB. Sebarang pertembungan program YB, akan diwakili oleh AJK PAS Cawangan yang berkenaan.

0 komen:

Related Posts with Thumbnails

YB ADUN Sura Untuk Semua

 

Arkib Laman

Blog YB ADUN Sura © 2008 | Ripped by SamarQondy | Coordinated by Team IT DUN Sura