Friday, November 11, 2011

ADUN Sura Ucap Selamat Menduduki Peperiksaan SPM 2011

DUNGUN 11 November, Jumaat - Menjelang peperiksaan SPM 2011 yang dijadualkan berlangsung minggu hadapan, ADUN Sura, Y.B. Ustaz Haji Wan Hassan Mohd Ramli dan Jawatankuasa Pelajaran DUN Sura dan seluruh warga kerjanya mengucapkan selamat menduduki Peperiksaan SPM 2011 kepada semua calon di seluruh Malaysia, khususnya di DUN Sura, Dungun, Terengganu.



" Kami doakan semua calon dikurniakan ketenangan dan kemudahan untuk menjawab soalan yang dikemukakan, semoga peperiksaan ini merupakan di antara tangga awal untuk melangkah lebih maju di medan pelajaran sehinggalah ke menara gading, " ujar ADUN Sura merangkap YDP PAS Kawasan Dungun secara ringkas.

Adik Farah Azielia Bt Ahmad Azaha, di antara pelajar cemerlang SPM
yang pernah menerima sumbangan penghargaan daripada ADUN Sura



Peperiksaan bertulis SPM 2011 akan berlangsung dari 14 November hingga 14 Disember 2011. Seramai 468,808 orang calon akan menduduki SPM pada tahun ini di 3,533 buah pusat peperiksaan di seluruh negara. Seramai 26,142 orang petugas peperiksaan telah dilantik bagi memastikan peperiksaan berjalan lancar dan keputusan dapat diumumkan seperti dijadualkan, demikian makluman oleh Lembaga Peperiksaan, Kementerian Pelajaran Malaysia pada 4 Oktober lalu.

0 komen:

Related Posts with Thumbnails

YB ADUN Sura Untuk Semua

 

Arkib Laman

Blog YB ADUN Sura © 2008 | Ripped by SamarQondy | Coordinated by Team IT DUN Sura