Thursday, March 27, 2014

Ziarah MOSWA di Cawangan Bukit Chatak 2

DUNGUN, 27 Mac 2014 - Sepertimana kelaziman, apabila menerima berita musibah yang menimpa rakyat di kawasanbya, ADUN Sura, Y.B. Haji Wan Hapandi Wan Nik akan memperuntukkan masa untuk meninjau sendiri permasalahan yang membelenggu kehidupan rakyat. 

Petang semalam, 26 Mac 2014, Rabu di cawangan Bukit Chatak 2 dengan diiringi oleh Setiausaha PAS Cawangan, Encik Mohammad Said, Ketua Pemuda, Encik Mohd Nafizal Nafis dan Ketua Muslimat, Puan Rohaizah Ithnin, seramai lima orang penduduk di kawasan tersebut menerima kunjungan ziarah ADUN Sura.

Mereka ialah Ali Mamat, 61, pesara Pejabat Perkhidmatan Veterinar, yang diserang angin ahmar, Abu Hassan Omar, 76, hilang tenaga, belum mengenalpasti penyakit yang dialami, Zauyah Deraman, 54, guru Tadika Perpaduan Bukit Chatak, yang mengalami patah kaki, Norlini Awang, 41 dari kalangan ibu tunggal yang miskin dan Kelesom Mohd Dom, 74, yang keuzuran kerana faktor umur.
"Terima kasih Y.B. dan rombongan yang datang jenguk kami, ada juga yang sudi bertanya khabar hal kami" ujar Norlini Awang yang melahirkan rasa terharu di atas kunjungan tersebut.
Hadir sama mengiringi ADUN Sura ialah isteri beliau, Puan Hajjah Roslina Harun, Naib Ketua Pemuda Cawangan, Jamaluddin Rosli, Naib Ketua Muslimat, Puan Sara Muda dan Setiausaha Muslimat, Tengku Azizah Engku Abdul Aziz.

0 komen:

Related Posts with Thumbnails

YB ADUN Sura Untuk Semua

 

Arkib Laman

Blog YB ADUN Sura © 2008 | Ripped by SamarQondy | Coordinated by Team IT DUN Sura