Sunday, March 23, 2014

ADUN Sura Rakamkan Takziah Di Atas Pemergian Guru PASTI

DUNGUN, 23 Mac 2014 - ADUN Sura, Y.B. Haji Wan Hapandi Wan Nik serta seluruh warga kerja DUN Sura, Pemuda, Muslimat dan Ameerah merakamkan ucapan takziah kepada Ahli Jawatankuasa Keselamatan DUN Sura, Encik Anuar Wan Yahya, 53, di atas pemergian isteri beliau, Puan Rogayah Ahmad, 51, seorang guru PASTI yang dedikasi yang menyumbangkan khidmat akhirnya di PASTI Sura Tengah, di sini.

"Saya mewakili seluruh kepimpinan, ahli dan penyokong khususnya di DUN Sura dan kawasan Dungun amnya, mengucapkan takziah kepada keluarga Encik Anuar Wan Yahya di atas pemergian isteri beliau, semoga roh beliau ditempatkan di kalangan para solihin serta dikurniakan kesabaran dan ketabahan yang tinggi kepada keluarga beliau", ujar beliau merangkap Pengerusi DUN Sura dan Ketua Lajnah Kebajikan dan Kemasyarakatan PAS Kawasan Dungun.

Jenazah dibawa pulang dari Hospital Sultanah Nur Zahirah ke rumah ibunya di Kampung Molek dan disembahyangkan di Surau Kubur Kampung Molek. 
 Sebelum itu, Ahli Parlimen Dungun, Y.B. Ustaz Haji Wan Hassan Mohd Ramli, turut menziarahi jenazah di rumah ibunya di Kampung Molek.
 
Solat jenazah diimamkan oleh Pesuruhjaya Badan Perhubungan PAS Negeri Terengganu (BPPNT) merangkap ADUN Paka, Y.B. Ustaz Haji Satiful Bahri Mamat, disertai sama oleh ADUN Sura, Y.B. Haji Wan Hapandi Wan Nik, ADUN Rantau Abang, Y.B. Haji Alias Harun, Ketua Dewan Pemuda PAS Kawasan Dungun, Ustaz Sheikh Muhammad Hanafi Abd Aziz dan Pengerusi PASTI Kawasan Dungun, Khairul Ismail. 
 
ADUN Sura menyempurnakan bacaan talqin sebaik selesai pengkebumian di Tanah Perkuburan Islam Syed Yahya, di sini.

0 komen:

Related Posts with Thumbnails

YB ADUN Sura Untuk Semua

 

Arkib Laman

Blog YB ADUN Sura © 2008 | Ripped by SamarQondy | Coordinated by Team IT DUN Sura