Sunday, March 31, 2013

Pengarah MTD Sura Mewakili ADUN Sura Serah Sumbangan Kek Hari Polis

DUNGUN 31 Mac, Ahad - ADUN Sura merangkap YDP PAS Kawasan Dungun, Y.B. Ustaz Haji Wan Hassan Mohd Ramli seperti tahun-tahun sebelumnya mengambil peluang menghargai peranan dan tugasan anggota polis sempena Ulang Tahun Ke-206 Polis DiRaja Malaysia yang jatuh tanggal 25 Mac baru-baru ini.
Simbolik penghargaan beliau melalui sumbangan sebiji kek telah disampaikan oleh Pengarah MTD Sura, Haji Wan Hapandi Wan Nik sebelum tengahari tadi di Ibu Pejabat Polis Daerah Dungun, di sini.
Turut mengiringi Haji Wan Hapandi ialah timbalannya, Haji Mohd Amin Hamid, Ketua PAS Cawangan Alor Tembesu/Sura Gate, Haji Hassan Abdul Aziz dan Ketua PAS Cawangan Jalan Lembah, Ustaz Haji Abdull Rahim Abdull Jalil.

Sumbangan kek telah diterima oleh seorang kakitangan mewakili Ketua Polis Daerah Dungun, Supt Dahlan Bin Mohd Noor yang kebetulan mempunyai urusan di luar pejabat.

1 komen:

basic_2009 on April 26, 2013 at 10:39 AM said...

Amanat Haji Hadi versi 2013:


“Saudara-saudara sekelian,

Percayalah, Kita backing Haji Mustapha Ali kita, bukan kerana dia Setiausaha Agong PAS. Kita backing Haji Mustapha kita bukan kerana kita malu kantoi Isle ke sana Isle ke mari, aurat ke hulu aurat ke hilir, tapi bila nak Inzal cakap omputih. Kita backing dia ialah kerana dia sakit lutut, sembahyang pun atas kerusi, buat style missionary pon tak sampai 2 minit dan lepas tu terpaksa tukar cowgirl style, maklum lah sakit lutut. Oleh kerana Haji Mustapha sakit lutut lah kita backing dia. Oleh kerana itulah kita salahkan UMNO. Oleh sebab Haji Mustapha sakit lututlah kita cuba berlawan dengan mereka.


Percayalah saudara-saudara sekelian,

Spender Haji Mustapha Ali kita adalah unik, sizenya adalah besar, spender Haji Mustapha adalah one of a kind. Bergantunglah kita kepada spender Haji Mustapha dengan (menghadapi) puak-puak ini, kerana kalau kita mati melawan puak-puak ini, mati kita adalah syahid. Mati kita adalah Islam. Kita tidak perlu masuk Buddha, Kita tidak perlu masuk Hindu, Kita tidak perlu masuk Kristian, Tapi kita menjadi kafir jika tak percaya Haji Mustapha Ali sakit lutut”.


DAP + PKR + PAS = bangang + bodoh + jahanammmm !!!!!!!

Related Posts with Thumbnails

YB ADUN Sura Untuk Semua

 

Arkib Laman

Blog YB ADUN Sura © 2008 | Ripped by SamarQondy | Coordinated by Team IT DUN Sura