Friday, April 1, 2011

ADUN Sura Hargai Kejayaan Pelajar STPM 2010 Di Bukit Chatak 1

DUNGUN, 2 April Sabtu - Para pelajar yang mengambil peperiksaan STPM tahun 2010 lalu, menerima ucapan tahniah dan sumbangan penghargaan daripada ADUN Sura di atas kejayaan masing-masing dalam peperiksaan yang telah mereka hadapi penghujung tahun 2010 lalu.
Di kampung Bukit Chatak 1, seramai 6 orang pelajar telah dikenalpasti oleh PAS Cawangan berkenaan sebagai penerima sumbangan penghargaan tersebut.
Mereka ialah Nurul Zaidah bt Razali, Iffah Fadiah bt Adnan dan Nurfarah Syahida bt Ab Rahim dari Sekolah Menengah Kebangsaan Sultan Omar, Dungun.

Tiga orang dari Sekolah Menengah Kebangsaan Tengku Intan Zaharah, Dungun - Mohd Shahrul Naim bin Fauzi, Muhammad Rasydan bin Razali dan Siti Nooraishah bt Mohd Din.

ADUN Sura merangkap YDP PAS Kawasan Dungun, Y.B. Ustaz Haji Wan Hassan Mohd Ramli sengaja meluangkan masa untuk menyampaikan sumbangan ke rumah setiap pelajar berkenaan semata-mata untuk bertemu dan bersua muka bersama para pelajar dan keluarga masing-masing.

Sebahagian sumbangan diterima melalui wakil pelajar - abang, ibu saudara dan bapa para pelajar berkenaan kerana kebetulan ketika kunjungan dilakukan mereka tidak berada di rumah.

Turut mengiringi ADUN Sura ialah Setiausaha PAS Cawangan Bukit Chatak 1 merangkap Ketua Penerangan MTD Sura, Encik Mohd Yusof Ismail.

Kunjungan penghargaan dilakukan pada waktu petang, 27 Mac Ahad, baru-baru ini.

Di sebelah paginya, melalui wakilnya beliau menyampaikan penghargaan sempena Ulangtahun Hari Polis ke-204.

0 komen:

Related Posts with Thumbnails

YB ADUN Sura Untuk Semua

 

Arkib Laman

Blog YB ADUN Sura © 2008 | Ripped by SamarQondy | Coordinated by Team IT DUN Sura