Friday, September 7, 2012

Hari Keluarga DUN Sura & Jamuan Aidlfitri 2012


DUNGUN 8 September, Sabtu - PAS, sebagai sebuah parti yang berada di tengah masyarakat, selain mengadakan program kebajikan yang melibatkan penduduk dan rakyat kebanyakan, turut ditonjolkan ialah program bersifat kekeluargaan.
Di DUN Sura, Dungun, tanggal 15 September, 2012 hari Sabtu bakal berlangsung Hari Keluarga DUN Sura dan Jamuan Aidilfitri 2012 di Perkarangan Pejabat PAS DUN Sura, Jalan Nibong, Kampung Molek.

" Seperti tahun-tahun sebelumnya, acara-acara terbahagi kepada beberapa kategori, di antaranya kanak-kanak, pemuda, muslimat, pertandingan antara cawangan termasuk acara yang melibatkan penyertaan keluarga, " 

" Tema Hari Keluarga tahun ini seperti tahun lalu iaitu "PAS Pilihan Kami", apa yang menarik, hadiah pada kali ini lebih mengancam, di mana Y.B. ADUN Sura sendiri berusaha keras mendapatkan hadiah melalui individu-individu, kebanyakannya barangan elektrik, selain handphone, basikal dan lain-lain yang pastinya menarik sebahagian besar masyarakat untuk menyertainya, " menurut Pengarah JK Hari Keluarga 2012, Encik Zakaria Tahir.

Menjelang tengahari, para peserta dan hadirin akan dijamu melalui jamuan rakyat di mana tiga ekor lembu telah sediakan bagi menjayakan sebahagian slot Hari Keluarga kali ini.

" Saya menyeru seluruh warga DUN Sura khususnya, supaya hadir beramai-ramai bersama keluarga masing-masing dan ambillah peluang sertai acara-acara sukaneka dan rebutlah hadiah-hadiah menarik yang disediakan, " demikian harapan Pengarah program, Encik Zakaria Tahir.

2 komen:

basic_2009 on September 10, 2012 at 9:03 AM said...

Kak Wan: Abang, sebenarnya Jah dah tengok pun video seks tu ...


Anwar: Sumpah Jah, Abang tak buat pun ....


Kak Wan: tapi Jah pelik - kenapa bila dengan amoi pelacur cun tu Abang punya 9 inci ...
tapi dengan Jah ... 2 inci pun susah !

celako kau .... !!!


Anwar: OK lah Jah, memang Abang buat pun ....
TAPI ! mana Jah belajar cakap mencarut CELAKO depan Abang?


Kak Wan: ... dengan NikAjis tu lah !


Anwar: OK lah Jah ...
sebenarnya Abang pun nak jumpa NikAjis ni ...
nak mintak ampun ...

sebab NikAjis itu kan boleh ampunkan semua dosa2
dah lah tu ... NikAjis akan beri syurga pulak ! [syorga PAS lah bro ...]



PAS + PKR + DAP = celakoooooo !!!!

abufender on September 25, 2012 at 5:17 PM said...

Hoi barua basic-2009...setakat berlindung balik bendera amerika pahtu nok kutuk2 ulama, tu orang panggil DAYUS dan PENGECUT!...kalalu mu betul berani dan ada batu...mari kita jumpa depan2...aku nok tengok setakat mana jantan mu atau syaitan mu....celaka benar ada manusia mcm kamu ni...sungguh benar kata Madey...bahawa umno dan barua2 mereka adalah SYAITAN yg kita kenal!

Related Posts with Thumbnails

YB ADUN Sura Untuk Semua

 

Arkib Laman

Blog YB ADUN Sura © 2008 | Ripped by SamarQondy | Coordinated by Team IT DUN Sura