Thursday, May 17, 2012

Sekitar Sumbangan Kek Sempena Hari Guru 2012 Oleh ADUN Sura

DUNGUN, 17 Mei Khamis - Seperti kelaziman tahun-tahun sebelumnya, ADUN Sura merangkap YDP PAS Kawasan Dungun, Y.B. Ustaz Haji Wan Hassan Mohd Ramli tidak pernah melupakan peranan dan jasa warga pendidik dalam melahirkan masyarakat berilmu.
Sehubungan dengan itu, sempena Sambutan Hari Guru 2012 yang disambut serentak di seluruh negara tanggal 16 Mei, sebanyak 46 biji kek diagihkan ke sekolah kebangsaan dan menengah, Pejabat Pelajaran Daerah, tabika kemas dan kelas tabika perpaduan serta PASTI sekitar DUN Sura.
Wakil penyerahan kek ke sekolah kebangsaan dan menengah serta Pejabat Pelajaran Daerah Dungun ialah Pengarah MTD Sura, Cikgu Haji Wan Hapandi Nik disertai oleh Timbalan Pengarah 1 MTD Sura, Cikgu Haji Mohd Amin Hamid dan Bendahari MTD Sura, Haji Abdullah Ibrahim.
Wakil penyerahan kek ke PASTI dan kelas tabika perpaduan pula ialah Setiausaha Pemuda DUN Sura, Encik Ashadi Sidek diiringi oleh Ketua Urusan Pemilih DUN Sura, Encik Mohammad Said.
Sementara wakil penyerahan kek ke tabika kemas ialah Muslimat DUN Sura yg terdiri daripada isteri ADUN Sura sendiri, Puan Hjh Siti Zaliha Mohd dan Ketua Muslimat DUN Sura, Puan Hjh Rokiah Yusof serta AJKnya, yang terdiri daripada di antaranya Puan Hajjah Roslina Harun, Puan Rohani Mohamad Yusof, Puan Wan Zaleha Wan Mohd, Puan Rakiah Asuak, Puan Ruziana Yusof, Puan Noraslita Tahir dan Puan Noliah Ngah.

0 komen:

Related Posts with Thumbnails

YB ADUN Sura Untuk Semua

 

Arkib Laman

Blog YB ADUN Sura © 2008 | Ripped by SamarQondy | Coordinated by Team IT DUN Sura